1 GÜNÜM KALDI...
Her kafadan bir ses çıkıyor, herkesin fikri var, herkes tedirgin ben güçlü görünmeye çalışıyorum korkmuyormuş gibi görünmeye çalışıyorum umarım her şey güzel gider.
Ameliyatım 14.04.2017 cuma günü 12'ye planlandı. Sabah 9 da yatışım yapılacak 12 de ameliyata alacaklarmış.
Allah kimseyi böyle zor kararlar almaya mecbur bırakmasın inşallah arkadaşlar bambaşka bir psikoloji kendi isteğinle ameliyata giriyormuş gibi görünmek.
Ameliyat sonrası inşallah deneyimlerimi yazarım buraya okuyan herkesten dualarını bekliyorum.
Merhabalar minnoşlar;
Yazıma başlamadan belirtmek isterim amaç kendime gelecekteki Ezgi'ye ufak bir jest şimdiki hatalarını tekrar etmeyim yeni tüp midesine iyi bakması için:)
Şimdi arkadaşlar durum şu bebekliğimden itibaren tombik bir tospağaydım:) ilkokul,ortaokul,lise her zaman sınıfın en iri kızı oldum yetmedi üniversite de aynı şekilde devam ediyor.Sürekli bir diyet arayışı,sürekli şok diyetler detokslar,diyetisyenler,akupunkturlar,yenilenen ve asla gidilmeyen spor salonu kayıtları... Anlayacağınız hiç bir zaman yeterli iradeye sahip olamadım ama işin aslı şu şekilde ortaya çıktı 2015 kışından başlayarak 5 ayda 23 kilo vermiştim ve herşey gayet güzel gidiyordu 96kg-73kg inmiştim daha sonra bu giden kiloları aynen geri aldım. Fakat asıl kilo alma sebebim İNSÜLİN DİRENCİ ve REAKTİF HİPOGLİSEMİ ve KARACİĞER ENZİMLERİM olduğu ortaya çıktı ve görüştüğüm doktor kilomu asla diyet ve ya başka yöntemlerle versem dahi geri almamın çok kolay olduğunu söyledi ve aylardır araştırdığım TÜP MİDE AMELİYATI maceram yapılan tahlillerle başlamış oldu .
Şu an halen bir tane dış laboratuvar sonucunu bekliyoruz bakalım doktorum ne zaman uygun görecek ameliyat için . Bol bol dua edin yazmaya devam edeceğim:)