1 GÜNÜM KALDI...
Her kafadan bir ses çıkıyor, herkesin fikri var, herkes tedirgin ben güçlü görünmeye çalışıyorum korkmuyormuş gibi görünmeye çalışıyorum umarım her şey güzel gider.
Ameliyatım 14.04.2017 cuma günü 12'ye planlandı. Sabah 9 da yatışım yapılacak 12 de ameliyata alacaklarmış.
Allah kimseyi böyle zor kararlar almaya mecbur bırakmasın inşallah arkadaşlar bambaşka bir psikoloji kendi isteğinle ameliyata giriyormuş gibi görünmek.
Ameliyat sonrası inşallah deneyimlerimi yazarım buraya okuyan herkesten dualarını bekliyorum.